Ενίσχυση των ελληνικών εξαγωγών με νέα καινοτόμα χρηματοδοτικά εργαλεία, στενή συνεργασία με τις επιχειρήσεις για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών και την άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες της αγοράς είναι ο δρόμος που θα ακολουθήσει η Export Credit Greece (ECG), μετά την επιτυχημένη “στρατηγικής σημασίας” συμμετοχή της στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Με δύο καινοτόμα προΐόντα, το Top Up και το Attica Export, που ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες απαιτήσεις των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στις διεθνείς αγορές, ο ελληνικός οργανισμός Εξαγωγικών Πιστώσεων δίνει τη δυνατότητα στις παραγωγικές δυνάμεις της Ελλάδας, να αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τις διεθνείς ευκαιρίες και να δραστηριοποιούνται, με ασφάλεια, σωστή καθοδήγηση και επιτυχία, εκτός συνόρων.
«Προσπαθούμε να κάνουμε τις εξαγωγές πιο προσιτές σε όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις που μοιράζονται το ίδιο όραμα με εμάς: την επιτυχία του ελληνικού εμπορίου σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεν βάζουμε όρια στη δραστηριότητά τους. Η βασική μας αρχή είναι να “ακολουθούμε τον εξαγωγέα”, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες μας στις ανάγκες του», τονίζει ο CEO της Export Credit Greece (ECG), Γρηγόρης Σταματόπουλος, σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ μιλώντας αναλυτικά για τις νέες υπηρεσίες, τα επόμενα βήματα και τους στόχους του Οργανισμού.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Γρηγόρη Σταματόπουλου στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και στη Σοφία Αραβοπούλου εδώ.